ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 著者
  2. 宮崎国際大学
  3. S
  1. 著者
  2. 宮崎国際大学
  3. S
  4. Simpson, Alan
  1. 宮崎国際大学
  1. 宮崎国際大学
  2. <国際教養学部> 紀要 比較文化 ISSN 2432-2903
  1. 宮崎国際大学
  2. <国際教養学部> 紀要 比較文化 ISSN 2432-2903
  3. 2017 第22巻

Active Learning: Writing and Speaking about Listening in a Business English Context

https://meilib.repo.nii.ac.jp/records/727
https://meilib.repo.nii.ac.jp/records/727
295e69e3-16b7-4d42-8e4c-3b500268d3fe
名前 / ファイル ライセンス アクション
mic.journal.2017.5.simpson.pdf mic.journal.2017.5.simpson (403.8 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2019-03-20
タイトル
タイトル Active Learning: Writing and Speaking about Listening in a Business English Context
タイトル
タイトル Active Learning: Writing and Speaking about Listening in a Business English Context
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 Chinese English pronunciation
キーワード
主題Scheme Other
主題 L1 influences
キーワード
主題Scheme Other
主題 listening
キーワード
主題Scheme Other
主題 intelligibility
キーワード
主題Scheme Other
主題 Business English as a lingua franca
キーワード
主題Scheme Other
主題 action research
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Chinese English pronunciation
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 L1 influences
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 listening
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 intelligibility
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Business English as a lingua franca
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 action research
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 Simpson, Alan

× Simpson, Alan

WEKO 1130

Simpson, Alan

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Video conference needs analysis was conducted between Japanese and Chinese contact lens researchers. This revealed that the Japanese researchers struggled to understand the Chinese English. Furthermore, they often did not articulate this lack of comprehension due to differences in position and experience. Therefore, the Japanese researchers, who were also English students, wanted to build their
listening skills. So they developed action research cycles to audio record and transcribe parts of their video conferences, highlighting which phonological features were problematic. This pilot study helps our understanding of phonological pronunciation and perception within contextually constrained Business English as a lingua franca environments.
書誌情報 比較文化
en : Comparative culture, the journal of Miyazaki International College

巻 22, p. 66-106, 発行日 2017
出版者
出版者 宮崎国際大学
出版者
出版者 Miyazaki International College
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2432-2903
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-28 15:26:29.387395
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3