ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 著者
  2. 宮崎国際大学
  3. G
  4. Gladman, Andrew
  1. 宮崎国際大学
  2. <国際教養学部> 紀要 比較文化 ISSN 2432-2903
  3. 2004 第10巻

教室学習者の金銭に関わる活動的会話--比較教科書研究

https://meilib.repo.nii.ac.jp/records/144
https://meilib.repo.nii.ac.jp/records/144
906a17ed-446c-4127-a294-21f0ae65b8f2
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2012-10-29
タイトル
タイトル 教室学習者の金銭に関わる活動的会話--比較教科書研究
タイトル
タイトル Activating "Money Talk" among Classroom Learners: A Comparative Study of a Textbook
言語 en
言語
言語 jpn
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
アクセス権
アクセス権 metadata only access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_14cb
著者 Gladman, Andrew

× Gladman, Andrew

WEKO 215

Gladman, Andrew

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The author takes a critical pedagogical approach in making a exploratory content analysis of an EFL textbook written for Japanese college students. The targeted textbook is tested to determine if its rubric activates learner talk on money-related issues using WH-questions at a significantly higher level than comparable textbooks, with positive results. The author suggests that this is misaligned with the needs of the target users and argues that such textbooks are counter-productive to teachers seeking to encourage their students to develop counter-discourses to the dominant economic paradigm through English.
書誌情報 比較文化
en : Comparative culture, the journal of Miyazaki International College

巻 10, p. 27-37, 発行日 2004
出版者
出版者 宮崎国際大学
出版者
出版者 Miyazaki International College
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-28 15:25:04.362621
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3