ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 著者
  2. 宮崎国際大学
  3. O
  4. 大関, 智史
  1. 著者
  2. 宮崎国際大学
  3. Y
  4. 保田, 昌秀
  1. 宮崎国際大学
  1. 宮崎国際大学
  2. <国際教養学部> 紀要 比較文化 ISSN 2432-2903
  1. 宮崎国際大学
  2. <国際教養学部> 紀要 比較文化 ISSN 2432-2903
  3. 2019 第24巻

Active Learning and Students’ Perceptions of its Effectiveness to Improve English Skills

https://meilib.repo.nii.ac.jp/records/790
https://meilib.repo.nii.ac.jp/records/790
30594afd-84cd-42a2-a318-7ad231f03c26
名前 / ファイル ライセンス アクション
mic.journal.4.ozeki.pdf mic.journal.4.ozeki (1.4 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2021-04-02
タイトル
タイトル Active Learning and Students’ Perceptions of its Effectiveness to Improve English Skills
タイトル
タイトル Active Learning and Students’ Perceptions of its Effectiveness to Improve English Skills
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 Active Learning
キーワード
主題Scheme Other
主題 Acceleration Program for University Education Rebuilding
キーワード
主題Scheme Other
主題 Teaching Strategies
キーワード
主題Scheme Other
主題 Higher Education
キーワード
主題Scheme Other
主題 English Skills
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Active Learning
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Acceleration Program for University Education Rebuilding
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Teaching Strategies
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Higher Education
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 English Skills
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 大関, 智史

× 大関, 智史

WEKO 1151

大関, 智史

Search repository
保田, 昌秀

× 保田, 昌秀

WEKO 1171

ja ISNI

Search repository
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 1152
姓名 Ozeki, Satoshi
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 1172
姓名 Yasuda, Masahide
姓 Yasuda
名 Masahide
識別子Scheme ISNI
識別子URI http://www.isni.org/isni/
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Active Learning (AL) has attracted considerable attention in Japanese higher education in recent years. By requiring active student participation in classrooms, it can maximize student classroom engagement, leading to better educational outcomes. AL has been incorporated into classrooms at Miyazaki International College (MIC) since its establishment in 1994. However, it remained unknown what types of AL had been employed and how effective they were. Two surveys were administered to investigate faculty use of AL and students’ perceptions about its effectiveness on English skills. In this paper, the results from two surveys are summarized to identify important characteristics of AL use at MIC. Then, it discusses how effective students perceived a wide range of AL teaching strategies to be. Based on the findings, this paper suggests “best AL practices” to improve English skills.
書誌情報 比較文化
en : Comparative culture, the journal of Miyazaki International College

巻 24, p. 2-23, 発行日 2019
出版者
出版者 宮崎国際大学
出版者
出版者 Miyazaki International College
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2432-2903
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-28 15:22:42.650351
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3