ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 著者
  2. 宮崎国際大学
  3. B
  1. 著者
  2. 宮崎国際大学
  3. B
  4. Bishop, Katherine
  1. 宮崎国際大学
  1. 宮崎国際大学
  2. <国際教養学部> 紀要 比較文化 ISSN 2432-2903
  1. 宮崎国際大学
  2. <国際教養学部> 紀要 比較文化 ISSN 2432-2903
  3. 2018 第23巻

Focus on “Topics in American Literature”: A Love Letter to Teaching Epistolary Texts

https://meilib.repo.nii.ac.jp/records/745
https://meilib.repo.nii.ac.jp/records/745
b5713ea0-cc60-475c-8409-afec3912e2b7
名前 / ファイル ライセンス アクション
mic.journal.2018.7.Bishop.pdf mic.journal.2018.7.Bishop (171.4 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2019-07-17
タイトル
タイトル Focus on “Topics in American Literature”: A Love Letter to Teaching Epistolary Texts
タイトル
タイトル Focus on “Topics in American Literature”: A Love Letter to Teaching Epistolary Texts
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 epistolary literature
キーワード
主題Scheme Other
主題 close reading
キーワード
主題Scheme Other
主題 pedagogy
キーワード
主題Scheme Other
主題 active learning
キーワード
主題Scheme Other
主題 letters
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 epistolary literature
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 close reading
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 pedagogy
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 active learning
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 letters
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 Bishop, Katherine

× Bishop, Katherine

WEKO 1146

Bishop, Katherine

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Letters are underutilized but exceedingly valuable resources for any class but are particularly key for literature courses: they reveal important historical details, emphasize character, tone, and setting, as well as often embodying the practice of close reading. Literature composed of letters is known as epistolary literature. In this short essay, a love letter to the form, I briefly explain what epistolary literature is, why it is important, and how I use it within the active learning framework at Miyazaki International College (MIC) to support a range of learners. To that end, in this brief essay I focus on an epistle-centric course I developed for MIC under the heading of “Topics in American Literature.” Throughout this essay, I will limn some (but not all) of the readings my students and I found particularly effective, discuss some of the contextualizations we employed, and describe assignments and approaches that have been especially successful. I conclude with the course’s reading list.
書誌情報 比較文化
en : Comparative culture, the journal of Miyazaki International College

巻 23, p. 20-27, 発行日 2018
出版者
出版者 宮崎国際大学
出版者
出版者 Miyazaki International College
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2432-2903
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-28 15:24:05.451072
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3