ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To

Field does not validate

To

Field does not validate

To
lat lon distance


インデックスリンク

インデックスツリー

  • RootNode

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 著者
  2. 宮崎国際大学
  1. 著者
  2. 宮崎国際大学
  3. O
  1. 著者
  2. 宮崎国際大学
  3. O
  4. Occhi, Debra
  1. 宮崎国際大学
  1. 宮崎国際大学
  2. <国際教養学部> 紀要 比較文化 ISSN 2432-2903
  1. 宮崎国際大学
  2. <国際教養学部> 紀要 比較文化 ISSN 2432-2903
  3. 2016 第21巻

Benefits and Challenges in the Introduction of an E- Portfolio System: a PDCA-based Analysis

https://meilib.repo.nii.ac.jp/records/684
https://meilib.repo.nii.ac.jp/records/684
1f4faea9-246c-4ffc-b5e4-aa3507ad1b85
名前 / ファイル ライセンス アクション
mic.journal.2016.9.occhi.pdf mic.journal.2016.9.occhi (762.9 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2017-08-17
タイトル
タイトル Benefits and Challenges in the Introduction of an E- Portfolio System: a PDCA-based Analysis
タイトル
タイトル Benefits and Challenges in the Introduction of an E- Portfolio System: a PDCA-based Analysis
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 Occhi, Debra J.

× Occhi, Debra J.

WEKO 8

Occhi, Debra J.

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 At Miyazaki International College, a Japanese EFL-based liberal arts college, we have instituted e-Portfolios in the School of International Liberal Arts as part of a MEXT Accelerated Program (AP,
) grant. This presentation reports on initial implementation from the anthropological perspective of the e- Portfolio Working Group leader. In this way it provides an action-research based study. Our e-portfolio initiative aims to help students analyze and visualize evidence for active learning. E-Portfolios are considered a disruptive technology affording critical thinking as well; these practices have always been part of our college’s pedagogy. We are using open source software developed in Australia (Moodle) and New Zealand (Mahara) and used worldwide. Initially, the first-year students made Mahara e-portfolios integrated with our ten-year ongoing Moodle project; the implementation will expand to all four years in time. The PDCA (Plan-Do-Check- Act) business process management cycle is built into the AP grant project; this paper reportson oursuccesses, failures, and planned improvements.
書誌情報 比較文化
en : Comparative culture, the journal of Miyazaki International College

号 21, p. 138-152, 発行日 2016
出版者
出版者 宮崎国際大学
出版者
出版者 Miyazaki International College
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2432-2903
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-28 15:27:52.269769
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3