WEKO3
アイテム
Active Learning and Critical Thinking Through Simulations in an Instructional Technology Classroom
https://meilib.repo.nii.ac.jp/records/683
https://meilib.repo.nii.ac.jp/records/683d33448fa-1fa5-417f-a3a4-7221ae87ad69
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2017-08-17 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Active Learning and Critical Thinking Through Simulations in an Instructional Technology Classroom | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Active Learning and Critical Thinking Through Simulations in an Instructional Technology Classroom | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | active learning | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | critical thinking | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | pedagogy | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | simulation | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | student | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | active learning | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | critical thinking | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | pedagogy | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | simulation | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | student | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
Adachi, Jason
× Adachi, Jason |
|||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | This paper describes broad course goals for IDS308 Educational Technologies and Techniques of Communication (ETTC) and two technology-related simulation activities intended to promote active learning and critical thinking. Centered on active engagement, real-world applications, and the promotion of an audience-oriented approach to presentation design, the course aims to provide future teachers with an understanding of how and when technology can be used to promote communication, and why a shift in attitude and perspective is important during the transition from “college student” to “professional.” |
|||||
書誌情報 |
比較文化 en : Comparative culture, the journal of Miyazaki International College 号 21, p. 122-137, 発行日 2016 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | 宮崎国際大学 | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | Miyazaki International College | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 2432-2903 |