ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 著者
  2. 宮崎国際大学
  1. 著者
  2. 宮崎国際大学
  3. A
  1. 著者
  2. 宮崎国際大学
  3. A
  4. Adachi, Jason
  1. 宮崎国際大学
  1. 宮崎国際大学
  2. <国際教養学部> 紀要 比較文化 ISSN 2432-2903
  1. 宮崎国際大学
  2. <国際教養学部> 紀要 比較文化 ISSN 2432-2903
  3. 2016 第21巻

Active Learning and Critical Thinking Through Simulations in an Instructional Technology Classroom

https://meilib.repo.nii.ac.jp/records/683
https://meilib.repo.nii.ac.jp/records/683
d33448fa-1fa5-417f-a3a4-7221ae87ad69
名前 / ファイル ライセンス アクション
mic.journal.2016.8.adachi.pdf mic.journal.2016.8.adachi (490.6 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2017-08-17
タイトル
タイトル Active Learning and Critical Thinking Through Simulations in an Instructional Technology Classroom
タイトル
タイトル Active Learning and Critical Thinking Through Simulations in an Instructional Technology Classroom
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 active learning
キーワード
主題Scheme Other
主題 critical thinking
キーワード
主題Scheme Other
主題 pedagogy
キーワード
主題Scheme Other
主題 simulation
キーワード
主題Scheme Other
主題 student
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 active learning
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 critical thinking
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 pedagogy
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 simulation
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 student
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 Adachi, Jason

× Adachi, Jason

WEKO 1080

Adachi, Jason

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This paper describes broad course goals for IDS308 Educational Technologies
and Techniques of Communication (ETTC) and two technology-related
simulation activities intended to promote active learning and critical thinking.
Centered on active engagement, real-world applications, and the promotion of an
audience-oriented approach to presentation design, the course aims to provide
future teachers with an understanding of how and when technology can be used to
promote communication, and why a shift in attitude and perspective is important
during the transition from “college student” to “professional.”
書誌情報 比較文化
en : Comparative culture, the journal of Miyazaki International College

号 21, p. 122-137, 発行日 2016
出版者
出版者 宮崎国際大学
出版者
出版者 Miyazaki International College
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2432-2903
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-28 15:27:48.674124
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3